Contact

Gemakkelijk
en altijd
contact

Zie hieronder onze veel gestelde vragen. Mocht je vraag er niet bij staan, kom dan op een van de vele manieren met ons in contact. We zijn 6 dagen per week geopend.

Lidmaatschap

Ik heb een blessure. Kan ik mijn abonnement of rittenkaart bevriezen?

Wij vinden het heel vervelend als je niet in staat bent om te sporten. In het geval van een zwangerschap, stage/werk in het buitenland of zware blessure kunnen wij het abonnement bevriezen. Stuur een mail naar info@sportgooi.nl met een kopie van de doktersverklaring om je abonnement of rittenkaart te bevriezen.

Kan ik eerst een proefles volgen alvorens ik een rittenkaart koop?

Een intake is altijd gratis. Ga op de website naar de pagina “aanvraag” en we nemen zsm contact met je op.

Kan ik mijn abonnement overdragen?

Nee, de abonnementen zijn niet overdraagbaar.

Wordt mijn abonnement stilzwijgend verlengd?

Dit kan per abonnement verschillen. Dit word helder vermeld op je contract. Opzeggen kan via een mail naar info@sportgooi.nl

Hoe kan ik mijn ritten inzien?

Via het portaal kun je precies zien hoeveel ritten je nog hebt.

Hoe zeg ik op?

Dat kan je via het portaal doen, of door een mail te sturen naar info@sportgooi.nl.

Personal training

Moet ik lid zijn bij de sportschool?

Wij bieden verschillende soorten coaching aan. Je hebt voor de begeleiding geen sportschool abonnement nodig. Echter, wil je in de sportschool personal training volgen? Dan dien je in het bezit te zijn van een abonnement bij de spotschool.

Hoelang volg ik Personal Training?

Personal training volg je al vanaf 3 maanden. Dit is de minimale tijd om een merkbare levensstijl veranderingen door te voeren. Je kunt ook kiezen voor 6 en 12 maanden.

Overig

Maak direct een afspraak